Monday, 1 December 2014

NAK MUKA BERSIH DAN LICIN MACAM ROZITA CHE WAN

Bercakap pasal kecantikan. semua yang nama nya perempuan mesti nak cantikkan??  kita nih sebagai perempuan kena jaga kulit,jaga muka.. bagi yang da berkahwin kalau tak jaga semua-semua tu kang husband lari baru tau. 

Bukan wanita je yang nak jaga muka atau jaga kulit ni even lelaki pun sibuk nak jaga kulit dan muka jugak tau kerana ni aset laa katanya.

namihealthcarebeautyshop.blogspot.com


Ramai yang wawa jumpe tak menitik beratkan pasal penjagaan kulit. Tengok rozita che wan sampai sekarang kekal jelita. Nak-nak baru lepas bersalin nih terus berpantang penuh. 
Promosi bulan Disember ni memang memberi berita gembira kepada yang nak jaga kulit. Ramai customer tertunggu-tunggu bila VITA C DAN VITA E menjadi promosi. yeahhh

PROMOSI DISEMBER 2014

 

namihealthcarebeautyshop.blogpot.com


FUNGSI VITAMIN C :

  • Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
  • Sesuai untuk ibu mengandung
  • Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
  • Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuai diamalkan
  • Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi & gigi yang sihat 
  • Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti 
  • Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis 
  • Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress 
  • Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi 
  • Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra- matang 
  • Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya 
  • Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas 
  • Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –_ berguna dalam rawatan anemia 
  • Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
  • Merawat jangkitan saluran kencing
  •  Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
  • Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
  • Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan. 

Fungsi Vitamin E pada kulit anda
  • Vitamin E adalah antioksidan bioaktif yang paling berkuasa di kalangan semua vitamin
  • Vitamin E adalah antioksidan yang melindungi dan membaiki kulit anda - Antioksidan adalah ejen yang meneutralkan kesan oksida radikal bebas, yang merupakan molekul yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kekeringan kulit, garis-garis halus dan kedutan
  • Vitamin E boleh melindungi kulit daripada sinaran UV dan radikal bebas yang lain dari pencemaran, tekanan, dan merokok.
  • Vitamin E boleh melegakan keradangan, mengurangkan kesan selaran matahari dan memudahkan penyembuhan.
  • Anti penuaan
  • Memperbaiki parut – Boleh digunakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut
  • Kajian telah mendapati bahawa vitamin E, serta selenium membantu melindungi kulit daripada sinaran matahari
  • Ia adalah vitamin larut lemak, jadi ia memberikan anda perlindungan lebih tahan lama daripada vitamin C
  • Membekalkan kulit anda dengan vitamin E yang cukup secara drastik boleh mengurangkan kemunculan kecacatan kulit seperti jerawat dan ‘age spot’
  • Jika anda mengamalkan pengambilan Vitamin C untuk kulit cantik kombinasikan dengan pengambilan Vitamin E, hasilnya akan lebih bombastik!!

FUNGSI LAIN BAGI VITA E
Selain membantu mendapatkan kulit yang bebas parut, sentiasa lembap, lembut dan licin, Vitamin E mempunyai pelbagai fungsi lain seperti:

  • Melindungi jantung
  • Mempertingkatkan kemampuan reproduktif lelaki
  • Memperbaiki arthritis
  • Menghalang keguguran

SO ape lagi?? place order now!!! 

SID: NURUL AZWA(WAWA)
NO TEL: 017-7919722/016-7885402
COD: KLUANG, MERSING, BANDAR TENGGARA DAN KAWASAN SEKITARNYA